صفحه نخستHome
درباره اسنداAbout Acenda
محصولاتProducts & Prices
خدمات پس از فروشAfter Sales Service
شرایط گارانتیWarranty Condition
فعال سازی گارانتیWarranty Activitation
Consumers Tire Guide
امور مشتریانCustumer Affairs
سیماک ماشینAbout Simac Machine
درباره ماAbout Us
ارتباط با ماContact Us
هدایای تبلیغاتیComplimentary Gifts
دانلودDownload
نام و نام خانوادگی خریدار (الزامی)
شماره تلفن (الزامی)
کد عاملیت فروش (الزامی)
ایمیل شما (الزامی)
سایز تایر (الزامی)
تاریخ خرید تایر (الزامی)
نحوه برخورد فروشنده با شما چگونه بوده است؟-1 عالیخوبمتوسطضعیف
2- نحوه خدمات پس از فروش را چگونه ارزیابی می نمائید؟ عالیخوبمتوسطضعیف
3-آیا فروشنده اطلاعات کافی را از نظر فنی و انطباق آن با خودرو شما در اختیارتان قرار داده است؟ بلیخیر
4-آیا کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت براحتی در دسترس شما قرار دارند؟ عالیخوبمتوسطضعیف
5-آیا سوالات شما در مورد نحوه گارانتی و پرداخت خسارت تایر پاسخ داده شده است؟ بلیخیر
6- آیا اطاعات فنی و توصیه های لازم برای استفاده بهینه از تایر در بروشورهای و یا سایت شرکت کافی می باشد؟ بلیخیر
7- آیا به سایت شرکت دسترسی آسان و سریع دارید؟ بلیخیر
8- آیا از وجود راههای ارتباطی با شرکت ( پیامک، شماره تلفن ) مطلعید؟ بلیخیر
9-آیا کارت گارانتی در هنگام خرید تحویل شما گردیده است؟ بلیخیر
10- آیا برای فعالسازی کارت گارانتی خود در هنگام تماس با شرکت با مشکل خاصی مواجه شده اید؟ بلیخیر
در صورت مثبت بودن جواب سوال 10 لطفا توضیح دهید